I made this widget at MyFlashFetish.com.

PROFIL DAN PENGENALAN

ANDA PENGGUNA PREPAID? Anda pastinya mahu mendapatkanprepaid yang MURAH!,MUDAH dibeli dan MENGUNTUNGKAN. Sertailah kami di Reloadcrewz Untuk mendapat Konsep 3M.

Momey Resources (SA0120818-A) Adalah sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan dan peluang perniagaan topup prepaid secara sms. Produk utamanya ialah flexireload (topup) prepaid, maxis, celcom, digi, umobile dan italk. Momey Resources adalah milik bumiputera yang diterajui oleh En. Muhaimin (CEO/pengurus/Admin) & ditubuhkan di batu caves, Selangor. Momey Resources bekerjasama dengan sebuah syarikat pengendali & penyedia server eload terkemuka di malaysia iaitu ZM Easy Mobile yang kini berada di tanah merah, Kelantan. ZM Easy Mobile adalah sebuah syarikat terbesar yang mengendalikan server topup auto reload melalui khidmat pesanan ringkas sms dengan eload sistem.

Momey Resources & ZM Easy Mobile menawarkan produk flexireload topup prepaid celcom, maxis, digi, italk dan umobile yang merupakan produk utamanya, pelbagai produk lagi yang akan diperkenalkan pada masa akan datang.

Sesiapa pun boleh menjalankan perniagaan ini dengan mudah dan serta merta sebaik sahaja anda membayar yuran pendaftaran Rm30 dan Rm10 akan dikembali sebagai modal permulaan & percubaan (Promosi). anda boleh mula menjalankan perniagaan topup prepaid selepas pengesahan dan pengaktifan dibuat.Semua urusan jualan topup prepaid anda atau hal yang berkaitan hanya dengan menggunakan sistem sms dari telefon bimbit anda. Momey Res. menawarkan margin profit keuntungan jualan (komisyen) topup prepaid yang cukup tinggi sehingga 9%.

Kepada yang berminat untuk memulakan perniagaan topup secara part-time, full time, kecil kecilan atau sederhana, mahupun besar besaran inilah peluang untuk anda. Sertailah kami di Reloadcrewz yang menggunakan sistem topup auto reload (e-load system) yang canggih dan mudah serta beroperasi 24 jam. Sistem perniagaan kami tidak berdasarkan sistem MLM, Income adalah secara real time.

Sekiranya anda telah menghantar sms untuk transaksi topup, anda akan menerima sms pengesahan serata baki terkini Reloadcrewz anda dari server secara automatik selepas transaksi tersebut berjaya diproses. sebagai contoh, sekiranya didalam akaun Reloadcrewz anda ada Rm100, Anda topup pelanggan celcom Rm10, Server (syarikat) hanya akan potong Rm9.50 (5%) sahaja dari akaun anda dan anda akan menerima mesej dari server secara automatik memaklumkan no. pelanggan anda telah berjaya di topup dan baki terkini didalam akaun anda ialah RM90.50

Kami menerima pengguna Maxis, Celcom dan Digi untuk pendaftaran.Tidak kira prepaid atau postpaid atau switch telco.

Untuk proses penambahan modal lanjutan, ia bergantung kepada kemampuan anda. Kami menyediakan kemudahan Maybank, CIMB dan Bank Islam untuk anda bagi urusan pembayaran pendaftaran dan juga penambahan modal lanjutan Reloadcrewz melalui bank-in via offline ataupun online.

" Jadikan Hanphone Anda Penjana Pendapatan"