I made this widget at MyFlashFetish.com.

LAMAN UTAMA


Assalamualaikum & Salam sejahtera,
Industri MOBILE telah membawakan satu teknologi yang sangat berkuasa iaitu sistem pesanan ringkas (SMS). Statistik dari hasil kajian suruhanjaya komunikasi dan multimedia malaysia menunjukkan lebih dari 3.406 juta sms telah dihantar dalam tempoh suku pertama dalam tahun 2005. Lanjutan dari ini Reloadcrewz telah dibangunkan bagi membantu para pengguna mobile phone seluruh malaysia menjana keuntungan menerusi telefon bimbit mereka sendiri dengan e-load sistem. Inilah trend perniagaan sistem masa kini. Kos yang rendah, risiko yang kecil, keuntungan yang berlipat ganda!

Kini bilangan pengguna telefon bimbit di Malaysia telah melebihi 14 juta orang dan 80% daripadanya merupakan pengguna perkhidmatan prabayar (prepaid).

Modal kecil, untung besar!! berapa banyak modal yang diperlukan untuk memulakan perniagaan prepaid kad? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap prepaid card dari pelbagai telco sahaja anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5000 ringgit tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai, pendaftaran, lesen dan sebagainya. Tetapi dengan kami anda boleh mula menjadi ejen dengan bayaran serendah RM30 sahaja (harga promosi, Rm10 dikembali sebagai modal permulaan). Hanya klik pada Pendaftaran Agen (Register) untuk cara-cara pembayaran dan pendaftaran.